Sanatatea baza reala a fericirii

     In mod paradoxal desi exista atatea facilitati medicale si exista un real interes pentru sanatate,  ne este foarte greu sa ne pastram starea de sanatate. Lumea toata este din ce in ce mai mult acaparata de mirajul simturilor, toti dorim fericirea imediata si astfel uitam ca baza reala a fericirii este sanatatea. Cel mai adesea ne imbolnavim din cauze obisnuite, care de cele mai multe ori sunt usor de evitat. Din diverse motive nu avem  imunitatea suficienta pentru a lupta cu bolile si astfel vitalitatea ne scade pe zi ce trece. 
   Acordam corpului nostru un interes mai mare decat atunci cand ne imbolnavim si atunci cerem medicului un remediu care sa ne poata suspenda simptomele bolii cat mai repede, fara sa fim interesati de vindecarea reala si profunda.Trebuie sa realizam ca a avea un corp sanatos este una din cele mai mari realizari ale vietii noastre si succesul in viata depinde de aceasta. Sanatatea este o mare realizare personala si a ne imbolnavi este cel mai mare neajuns.
      Eu aveam deja un ritual anual, cum se apropia anotimpul rece, in ciuda tuturor eforturilor depuse (minime de altfel) ma alegeam cu o raceala. Programul de lucru aglomerat nu-mi permitea sa iau o pauza cateva zile si mai ales pentru o tuse razleata, o raguseala sau un nas incarcat, asa ca ma tratam naturist, sperand ca simptomele vor disparea cu un minim de efort. Asta pana anul trecut cand simptomele au continuat o perioada indelungata, care mi s-a parut o eternitate si m-au cam speriat.          Raceala a persistat din vina mea si mai ales a lipsei mele de reactie la ea. In final nu a mai contat ca era final de luna si ca nu puteam lipsi tocmai atunci de la birou, am ramas o saptamana acasa inconjurata de medicamente si cu laptopul in brate incercand sa muncesc cat de putin. Parca ca sa-mi faca mie in ciuda, in acea saptamana au avut loc  foarte multe evenimente importante la care tineam  sa particip, incepand cu o conferinta pe care o asteptam de 2 luni, un citybreak intr-o capitala europeana si  sfarsind cu doua spectacole faimoase. M-am resemnat cu greu dar problema era ca nici dupa o saptamana nu eram in puteri si tuseam ingrozitor.  
   Am tot tusit pana ce o  prietena mi-a recomandat KOFLET- un sirop herbomineral impotriva tusei de la Himalaya, ea ii dadea cu succes  fetitei sale varianta pentru copii.
      Cu Himalaya eram familiarizata datorita cosmeticelor naturale pentru copii si femei, dar nu stiu cum am reusit sa ignor partea de suplimente alimentare. M-a atras pe loc combinatia de tehnologie moderna cu principiile ayurvedice si mai ales ingredientele active 100% naturale.
      Dupa ce am luat jumatate din flaconul cu sirop, am reusit in final sa scap de tuse si  tot studiind pe net produsele Himalaya, mi-am dat seama cat de mult gresisem punand accent pe infatisare si nu pe sanatate.
    Asa mi-am facut un nou prieten - Himalaya, care are ca scop principal pastrarea sanatatii pentru cei sanatosi si eliminarea bolilor pentru cei bolnavi. Am realizat ca rezistenta naturala a organismului meu la diverse infectii sau afectiuni are nevoie sa fie stimulata mai ales in sezonul rece, iar  de atunci Himalaya mi-a oferit ajutorul sau si prin alte produse cum ar fi  Septilin si astfel mi-am pastrat  starea de echilibru natural, imunizandu-ma.
      In acest an Himalaya Herbal Healtcare implineste 20 de ani de cand este pe piata din Romania si eu alaturi de alti prieteni din toata tara, ii uram "LA MULTI ANI!".

    Voi  ce remedii aveti pentru a trece cu bine de sezonul rece?
Cei care vor lasa un comentariu la articolul meu, pot castiga un voucher de 50 de euro, cu care-si pot achizitiona de pe http://www.hboutique.ro/ aceste minunate produse.












Etichete: , , , , , ,