Free like a Thai(landez)

   Odata, demult se spunea free like a bird, dar cum exista mai multe grade de libertate eu propun o reformulare: free like a thai(landez).
   In general intr-o problema plana un nod ca mine are 3 grade de libertate: doua deplasari si o rotire, dar cum eu activez spatial am 6 grade de libertate: trei deplasari si trei rotiri. Tradus asta ar insemna ca in aprilie eu voi avea o deplasare  la Gala SuperBlog la Brasov, o alta pana colea la Roma si una sa-mi caut un job nou. Cu rotirile stau si mai bine: vine Pastele asa ca voi face numai rotiri prin casa: sa fac curat, sa fac de mancare, sa pun masa. O sa fiu  mai ca un dervis, dar nu unul peregrin prin Thailanda cum mi-as dori, ci unul sedentar, facand toate rotirile loco, acasa. 
    Norocul meu e ca visez ..frumos as zice. Eu sunt free sa visez ca o sa ajung si eu vreodata acolo, tu insa ai mai multe sanse pentru ca Baneasa Shopping City cauta un norocos pe care sa-l trimita free in Tara Zambetelor. Bravos lor!  

   Nu mai zic ca aceasta calatorie va fi intre 9-21 aprilie si atunci este SongKranul, adica Anul Nou Thailandez cand tot thailandezu se urca in niste camionete pline cu bidoane si galeti cu apa si stropeste apoi trecatorii. Am auzit ca unii mai pun si cate un cub de gheata, asa  ca sa mai racoreasca atmosfera incinsa, fiindca aprilie este acolo cea mai calduroasa si uscata luna.
 Norocosul castigator, (adica tu) sigur isi va pune in bagaje  un pistol cu apa cu rezervor gigantic, ca sa aiba o tinta mai buna.  
    Ideea e simpla: tot mergi la cumparaturi in Baneasa Shopping City, iti faci o poza cu  tuk tuk-ul de-acolo. Pe urma te lauzi cu ea la toti prietenii urcand-o pe Facebook, Instagram, Pinterest si nu uiti sa pui hastagurile #baneasashoppingcity, #ishopitravel şi #1selfie2thailand, dai tag contului Baneasa Shopping City si gata esti inscris. Dar nu ti-am spus tot, fugi repede de te pozeaza, ca oferta expira pe 31 martie si pe urma o sa-ti para rau ca nu ti-ai incercat sansa. Daca castigi ghici in ce companie selecta vei fi??
O gasca vesela formata din Chinezu, Ana Morodan, Alina Gherghe, Cosmin Tudoran şi fotograful Cristian Vasile.
Dar norocos mai esti! Ce oi fi mancat cand ai fost mic?
Acum sigur vei manca Pad Thai, rulouri de primavara, supa Kuay Teow Moo Daeng, omleta Kai Jeow, etc.
Nu mai pot, mi-a lasat gura apa. Nu ajungea ca sunt verde de invidie ca tu mergi in asa locatie si intr-o asemenea companie.
Da, tu zambeste, stiu eu te antrenezi sa le raspunzi localnicilor Tarii Zambetelor cu aceeasi moneda.


   Sa nu uit, am un mesaj pentru Chinezu. Sa-i spui ca m-am gandit ca ar trebui sa poarte in aceasta calatorie un tricou funny care sa-l si reprezinte, sa-i fie un fel de carte de vizita. Cand o manca Pad Kra Pao cu doi ardei iuti si o sa scuipe flacari, scoate fum pe nari mai ca un dragon chinezesc, n-o sa mai poata si vorbi cinci minute, asa ca decat arata cu degetul mesajul si gata a facut introducerea.
Eu m-am gandit la ceva, sper sa-i si placa:

I am a Romanian Blogger’s galore,
Every day, blogging is all I do… 
I love life, laughing and beer more and more 
And I love travelling too…
Kooperativa 2.0 is the game, 
Chinezu is my name.

   Pentru cei mai zambareti si liberi locuitori ai planetei am un mesaj: spune-le ca le doresc sa aiba parte de 8760 de ore de sanatate, fericire si mult noroc! Sper sa le ajunga pana la anul cand ii voi vizita!
   Cand te intorci sa nu uiti sa-mi aduci o poza, ca sa i-o arat Mosului de Craciun, sa stie precis ce sa-mi aduca. Sa nu fie cu vreo fata, ca precis intelege altceva si-mi aduce vreo bona thailandeza.


                                                         Have a GOOD Trip!!!!!







Etichete: , ,