Laptopul martisor

   Au mai ramas decat patru zile pana la 8 Martie si inca nu ma hotarasem ce cadou sa-i fac mamei,  pana am ajuns pe un site care organiza cursuri de IT pentru pensionari.  
  Anul asta voi sari peste cadourile in bijuterii sau haine deoarece nu vreau sa ma repet an de an si pentru ca va fi un an dominat de social media, m-am gandit ca i-ar trebui o unealta de inalta tehnologie cu ajutorul careia sa fie mereu conectata cu noi, prietenele si cu tot ce se intampla in lume.    Primul impuls a fost sa-i iau un telefon nou, dar si la cel vechi nu-i foloseste toate aplicatiile, pentru ca i se pare greu chiar si cu ochelari sa scrie ceva la o tastatura asa de mica.
 O idee mai buna ar fi sa-i iau un laptop, sa o inscriu la un curs si apoi ne va putea conecta usor pe Skype, Facebook, Messenger, etc. Stiu ca ar atrage-o o culoare deschisa, pentru ca ma tot dojeneste de ce mi-am ales un laptop de culoare negra si nu-mi iau unul rosu cum are fata vecinii. Nu am putut sa-i spun ca fata vecinii are 20 de ani si il foloseste ca sa joace toata ziua jocuri si ca un laptop rosu aprins nu este potrivit la o intalnire de afaceri. 
   M-am hotarat la un laptop alb, care sa aiba concentrata o forta mare intr-un spatiu mic si l-am gasit pe Euro-Computer printre ofertele Apple refurbished. Elegant, subtire si performant va sigur pe placul mamei, iar faptul ca este usor o va avantaja atunci cand va merge cu el la cursuri. Ma mai gandesc daca sa ii iau sau nu si un stiker cu martisor sau ii voi pune eu un snur atasat coletului.
   Iris imi spune ca mai bine as alege un MacBook Pro, ca MacBook de 13" nu are lightsenzor, nu are tastatura luminata, nu are ecran S-IPS ci TN simplu, are placa video onboard, nu are carcasa din aluminiu precum MacBook Pro.  Asa-i cu impatimitii de Apple, noua generatie nascuta cu IPhone, nu vad in fata decat ultimele modele, nu-si da seama ca acesta e  mic, portabil, ruleaza OSX si mai ales e usor de folosit de catre MAMA, adica bunica ei.
  Firma care il comercializeaza,Euro - Computer este o firma din Craiova, care s-a detasat pe piata datorita serviciilor pe care le presteaza. Are stocuri generoase (calculatoare minim 100 bucati, laptop-uri minim sau monitoare mini 50 bucati) din care livreaza si instaleaza calculatoare noi si second-hand, masini de marcat, camere de supraveghere si face diverse reparatii: de calculatoare, TV, tablete, laptopuri,imprimante si cum spun ei " tot ce se alimenteaza la curent" si asta nu oricum, ci cu o medie de 95% din defecte remediate in maximum 24 de ore. 
   Eu am patit-o cu alta firma, cand am stat  doua zile fara laptop si lucrarile mi s-au aglomerat de a trebuit sa lucrez pe urma o saptamana fulltime, asa ca faptul ca un defect este remediat asa de repede nu este o optiune de neglijat, ci chiar este de cautat. 
   Uite acum mi-am dat seama ca ar trebui sa-mi duc tableta la ei la reparat, deoarece  trebuie reparat sau inlocuit conectorul de alimentare de la placa de baza si nu i-ar strica nici sa-i curat sistemul de racire.

  Tot uitandu-ma pe magazinul lor online am vazut si ceva rosu cum isi doreste mama sa-mi iau, numai ca nu-i laptop, ci  Vestalife LADYBUG II SPEAKERS compatibile cu iPod meu classic de 8G.
 Au Subwoofer si tehnologie de amplificare digitala pentru un sunet bogat si o telecomanda cu funcÈ›ionalitate deplina.  
  Pentru ca Euro-Computer ofera carduri cu reduceri, pot cumula cumparaturile astfel incat sa creasca reducerea. Dupa cum am vazut ma asteapta o reducere destul de mare intre3 % si 7% pentru achizitia unui produs refurbished si la prestari de servicii, iar la achizitia unui produs nou reducerea este intre 3% si 5%. 
   Uite asa fac economie si ii pot cumpara si un buchet frumos de flori.

 La multi ani de 8 Martie, MAMA!