Imi plac tricourile. Imi plac cand le intind pe pat si le vad forma de T care le-a consacrat. Imi plac pentru ca sunt simple si confortabile. Toata lumea poarta tricou, iesi pe strada si numara-i. Nu-i asa ca suntem majoritari?
Cand il port ma simt increzatoare, libera, confortabil si am si un aer iconoclast. Chiar daca toata istoria sa a inceput relativ recent luand-o de jos fiind prima data lenjerie intima, acum este articolul ideal de imbracaminte democratic, un fel de uniforma de facto universala. Este cel mai casual obiect de imbracaminte si isi pastreaza mereu un aer juvenil.
Daca nu ar fi existat tricourile ne-am fi imbracat in ceva incomod si greoi. Greutatea medie a unui tricou e de 200 gr de bumbac 100%. Natural, moale si static rezistent arata si se simte minunat. Pe el il porti zilnic si parca se lipeste de sufletul tau, te face sa te simti mai aproape de el, ceea ce alte haine nu fac. Ma indoiesc ca ar exista un dezavantaj al lor. Ba nu, singurul dezavantaj ar fi imprimarea, dar daca apelezi la acest
magazin de tricouri nu vei avea niciodata astfel de probleme. Chiar daca un tricou iti pare ieftin, ei ii pot da valoare.
Tot el joaca un rol crucial in mesajele comerciale si este un excelent instrument de auto-exprimare. Tricoul ne propulseaza afacerea si ne da idei de altele noi. Nu trebuie sa fi designer de moda pentru a vinde ceva. Odata ce ai propriul concept, ai si propria linie de imbracaminte. Poti imprima orice pe el. Poti sa-ti alegi sau sa-ti creezi singur modelul, ba chiar sa sari peste imprimare si sa scrii de-a dreptul cu pixul pe el.
A luat nastere o lume noua, unde fiecare indiferent de varsta, pozitie, afacere este un brand, brandul personal. Vestea buna este că toata lumea are o sansa să iasă in evidenta, toata lumea are o sansa de a invata pentru a-si imbunatati si construi abilitatile, toata lumea are o sansa de a fi un brand demn de observatie. Pentru majoritatea campaniilor de branding primul pas este vizibilitatea. Te bati pe piata cu companii mari care obtin miliarde de impresii de brand in fata publicului consumator. Tu ai nevoie de aceeasi vizibilitate, dar nu ai buget ca s-o cumperi.
Atunci cum procedezi?
Ideea este simpla, fiecare oportunitate este una de marketing, daca esti atent si “think outside the box”, iar cele mai bune sunt ieftine, usoare si distractive. Sa nu spui nimanui, dar arma mea secreta de publicitate e constituita din
tricouri personalizate. Ele comunica valoarea si caracterul brandului, sunt un instrument de publicitate si un atu pentru o afacere. E simplu, ieftin, eficient, creeaza fani devotati care devin ambasadori de brand oriunde merg in comunitate. Inseamna o investitie mica in publicitate, vizibilitate mare, dau un aer de profesionalism afacerii doar purtandu-l ca pe o uniforma. El arata potentialilor clienti ca toti angajatii sunt acolo pentru a lucra si ca fac parte dintr-o echipa. Bannerele, reclamele in reviste au un palmares redus de eficacitate, ajung la un numar finit de oameni si mai sunt si costisitoare. Un tricou poate ajunge la un numar impresionant de oameni, in fiecare zi. Cu acest tricou poti fi creativ, ii poti face pe oameni sa zambeasca, ii informezi si astfel poti crea un punct de plecare intr-o conversatie.
Impreuna cu o mana de prieteni bloggeri ne-am organizat intr-un ONG - ASBO (Asociatia Bloggerilor Olteni), ca astfel sa putem avea un impact social mai mare in realizarea de proiecte culturale, sociale, educationale, sportive, caritabile, plus crearea unei relatii profesionale cu autoritatile publice, cu mediul de afaceri. Avem un scop si o misiune sociala, o viziune de a dezvolta blogosfera si construim o comunitate de valoare. Ca brand avem si o identitate vizuala pentru constructul psihologic si binenteles ne-am imprimat
tricouri personalizate. Imbracati astfel am fost la ''Cupa Sala Polivalenta" turneu de volei pe nisip, un eveniment care pe langa scopul sportiv-recreativ a avut si unul umanitar: s-au strans fonduri pentru eficientizarea energetica a unui liceu din Republica Moldova. Tot cu aceste tricouri am fost imbracati si la un summit, unde am primit multe felicitari pentru numarul mare in care ne-am prezentat. ??? Nu fusesem decat 7, dar plimbarea nostra de dute-vino intre workshopuri, socializarea intensa pe holuri, a pacalit vizual restul participantilor astfel incat au avut impresia ca am fost mult mai multi.
Vremea acelor tricouri a trecut si acum ne dorim o identitate grafica mai spirituala, mai inteligenta, care sa ne poata scoate mai mult in evidenta. Vechile tricouri sunt cam terne, nu foarte creative, partea grafica sufera, calitatea materialului lasa de dorit si aceasta o sa ne coste pe termen lung. Mai avem si o serie de nemultumiri tehnice: le-am spalat si uscat de mai multe ori si acum sunt intr-o stare dezamagitoare. Tricourile s-au decolorat, culorile s-au estompat chiar daca le-am intors mereu pe dos pentru spalat plus ca si procentul de contractie a fost cam mare. Ne trebuia cineva care sa ofere servicii de incredere, un specialist in domeniu, astfel ca noi sa ne putem concentra pe alte lucruri mai importante. Folosind aplicatia
magazinului online am personalizat un tricou si acum sunt curioasa ce parere aveti. L-am nimerit sau mai lucrez la el? Reflecta sau nu valorile noastre? Designul este adecvat? Va place faptul ca poate fi citit in intregime numai daca faci o pirueta?
Scopul meu a fost ca indentitatea noastra grafica sa-ti arate ca avem coeziune intr-o echipa formata din prieteni loiali, sa-ti ofere un motiv sa zambesti si sa ni te alaturi. Am vrut sa subliniez ca desi avem multe valori in viata, prietenia poate fi una din cele mai importante. Interactiunea umana este o necesitate pentru supravietuire, dar prieteniile dezvoltate sunt esentiale pentru suflet, dezvoltare personala, bunastare si succes.
Daca esti la inceput de drum sper sa te fi ajutat sa demarezi cu dreptul inarmat cu secretul pe care ti l-am impartasit si nu ezita, comanda tricouri.
Daca ai de gand sa-ti croiesti acum drumul, arma mea iti poate fi utila azi pentru cadouri personalizate sau pentru viitor in afacerea ta. Nu am aflat vreo cale unica spre succes. Cu o mica exceptie:
Start! Start astazi!
Acest articol a fost scris pentru competitia SuperBlog.