Si barbatii plang cateodata, cand le faci cadoul perfect

  
   Gasirea cadoului perfect ti se pare o corvoada?
   Ai cautat cadouri pe ultima suta de metri si ai descoperit ca ceea ce iti doreai nu se mai afla in stoc?   Te-ai inghesuit de Ziua Indragostitilor prin mall cautand un cadou, care sa fie cat de cat acceptabil, ca restul de pretentii au murit din clipa in care ai vazut imbulzeala din magazine? 
  Ai fost indecisa, dar o singura privire catre ceas te-a facut sa alegi? 
 Ai luat in final un cadou de care nu ai fost in totalitate multumita, dar ai mizat pe faptul ca-l vei ambala intr-un sarut ce va fi calul tau troian? 
   Asa am fost si eu, dar acum fac cumparaturile inainte de a expira timpul, fiindca l-am descoperit pe Dwyn.ro. Aici chiar si o indecisa ca mine poate gasi ceea ce isi doreste. Imi indes in cosul de cumparaturi diverse ca wishlist pentru a le vizualiza mai tarziu sau pentru a-l trimite prietenelor ca sa cer o parere. 
  Nu-i usor sa gasesti cadoul perfect an de an pentru toti prietenii, cei din familie sau cunostiinte, dar ca sa gasesti cadoul perfect pentru EL de Valentine's Day era un fel de misiune imposibila. A face un cadou nu este o sarcina usoara, a-l face unui barbat special e cu atat mai greu.
  Acum am rezolvat problema, cumpar produse pentru ingrijire personala de pe Dwyn Shop.      Cumparaturile au devenit o activitate distractiva, un prilej in plus de a socializa cu prietenii si am gasit mult mai usor cadouri tipice de care destinatarii isi vor aminti cu placere si le vor aprecia. 

Wishlistul pentru Valentine's Day


   Initial atunci cand aveam de facut un cadou ma gandeam la el ca fiind expresia prieteniei sau a dragostei si atat, dar acum am realizat ca darul are mult mai multe valente, poate arata respect, recunostiinta, urari de bine, afirma rangul social, genera distractie si emotie, onora semnificatia a unei sarbatori cum este cea de astazi si reafirmarea unei povesti de dragoste. Chiar daca valoarea unui cadou nu este neaparat data de intelesul material, deoarece capata valoare sentimentala in raport cu relatia, eu am ales pentru aceasta sarbatoare sa fiu generoasa si sa-i daruiesc o perie de curatare faciala
Si barbatii plang cateodata, cand le faci cadoul perfect

          De ce?
   Cand vine vorba de a da cadouri, noi suntem comoara pe care o daruim, indiferent daca aceasta este tradusa intr-o simpla perie faciala. Bucuria primirii cadoului se vede chiar si in modul in care-l manuieste pana sa-l desfaca. I-am facut o bucurie!

Cdoul de Valentine's Day- peria faciala


Tu cum te-ai pregatit pentru aceasta zi?
Ce cadou i-ai cumparat?
De unde?
Iti place wishlistul meu de pe Dwyn?
Oare i-ar fi placut altceva mai mult?

Etichete: , ,